sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Am scris pe cerul iubirii mele


Am pus la pastrare, in a trandafirului meu cupa
Secret dulce, iubirea mea
am adormit in paradis, pe pieptul tau
Stelele ne ascundeau, dupa pulberea din ele
Am indraznit sa iau o raza, sa scriu pe cerul iubirii mele
Ca te iubesc ....
Doar trandafirul, pe care-l stii si tu, mai pastreaza
Secretul meu, soaptele mele
Ma las pierduta-n adieri de vant
Pe aripi de nori , pe sclipiri de stea
pe raze de soare...vino cu mine iubirea mea!!!
Vom rataci pe valuri de iubire
ne vom sprijini de norii albi si pufosi
plimbandu-ne printre falduri...
Vino sa dansam in ploaie, dulce vals
picaturi se sting pe buze-nfierbantate
in valsul nostru vom pluti spre stele
un pas...inca unul,
intre soapte si hohote de ras ne-am ratacit
fire desprinse din asternutul norilor pufosi
alee ne-au facut...am ajuns
pe taramul iubirii
din soapte impletite, s-a umplut universul de iubire
si ne-a imbracat iubirea
in roua si soare

viorela

Niciun comentariu: